md

Shuffleboard

Shuffleboard este un joc de precizie și strategie în care jucătorii își propun să-și alunece pucurile (cunoscute și sub numele de greutăți) pe o masă netedă pentru a câștiga puncte prin aterizarea în zonele de punctare desemnate. Jocul se termină atunci când un jucător sau o echipă atinge scorul total convenit, de obicei 15.

Pregătirea pentru Joc

  1. Configurarea mesei:
    • Asigurați-vă că masa este curată și presărată uniform cu margele de silicon.
    • Familiarizați-vă cu zonele de punctaj (etichetate 1, 2, 3).
  2. Alegerea echipelor și a echipamentelor:
    • Shuffleboardul poate fi jucat unul la unu sau în echipe de câte doi. În jocul în echipă, colegii de echipă alternează rândurile.
    • Fiecare jucător sau echipă selectează un set de patru pucuri de aceeași culoare (roșu și albastru).
  3. Decizia ordinii de pornire:
    • Utilizați o aruncare de monede sau o metodă similară pentru a determina cine va merge primul.
    • Pentru jocurile ulterioare, echipa care câștigă runda merge prima.

Începând Jocul

  1. Poziția și poziționarea jucătorului:
    • Jucătorii stau la același capăt al mesei, alunecându-și pe rând pucurile spre zona de scor opusă.
  2. Primul slide:
    • Jucătorul de start își alunecă ușor pucul spre zona de punctaj îndepărtată, urmărind să-l aterizeze în zona cu cel mai mare punctaj fără a ieși de la masă.
    • Pucul trebuie să treacă linia centrală pentru a rămâne în joc; în caz contrar, este eliminat.

Reguli de joc

  1. Punctajul:
    • Punctele sunt acordate doar jucătorului sau echipei cu cel mai îndepărtat puc din zona de punctaj.
    • Sunt eligibile pentru punctaj numai pucurile mai mari decât pucurile cu cel mai mare punctaj ale oponentului.
    • Numai pucurile care se încadrează în totalitate în zona de punctaj sunt incluse.
    • Pucurile de pe linii primesc scorul zonei inferioare, cu excepția pucului „agățat”.
    • Un puc care atârnă de capătul mesei ("umeraș") marchează maximul de puncte, de obicei 4.
  2. Fotografii valide:
    • Puturile trebuie alunecate ușor și trebuie să rămână pe masă. Depășirea sau aruncarea propriului disc de pe masă își pierde poziția.
  3. Faulturi:
    • Un puc care nu reușește să treacă linia centrală este scos din joc pentru acea rundă.
    • Jucătorii trebuie să rămână în spatele marginii mesei în timpul șutului lor. În caz contrar, diapozitivul discului este pierdut.
  4. Câștigând jocul:
    • Jocul continuă până când un jucător sau o echipă atinge scorul prestabilit, de obicei 15 puncte. În caz de egalitate, se pot juca runde suplimentare pentru a determina câștigătorul.
  5. Sfaturi pro:
    • Faceți câteva diapozitive de exersare înainte de a începe să vă simțiți viteza mesei și să vă reglați puterea.

Utilizați plasarea strategică pentru a bloca pucurile adversarului, maximizând în același timp propriul potențial de scor.

PrețuriRezervați un jocÎnapoi la alte jocuri